17 Nisan 2009 Cuma

Memlekent ve Küba

Memlekent dergisi 3 ayda bir yayinlanan ülkeler ve kentler ile bu diyarlardaki kültürleri yaşamları tanıtan bir kültür-sanat dergisi. Nisan ayında ilk sayısı yayınlanan derginin bu ilk sayısındaki konusu da Küba. Benim de içinde Küba ile ilgili nacizane iki yazım ve bir kaç fotoğrafım var. Derginin kapağı böyle, bulması kolay olsun diye.

Ben yazdığım için olsa gerek dergi şu anda yok satmakta :) Gezginlere veya gezgin olmak isteyip de şimdilik vakit bulamayanlara öneririm.

Hayallerinizi ertelemeyin


Ali Akyol

8 yorum:

Adsız dedi ki...

dergiyle 3. sayısında tanışmak nasip oldu. tam aradığım gibi birşey. uzak diyarlara gidemesek de, gitmenin hayalini kurmak bile güzel.

Ali dedi ki...

Iyi geziler dilerim :)

Adsız dedi ki...

dergi tek kelimeyle harika! 3 sayısını alıyorum ilk defa daha güzeli olamazdı emeği geçen herkesin ellerine sağlık:D ilk iki sayısını elde etme gibi bi imkanımız var mı acaba??

Ali dedi ki...

Merhaba, ben sozkonusu dergiye sadece 2 yazi ve birkac fotograf verdim, derginin yayin kurulunda ya da herhangi bir kademesinde gorevli degilim. Sanirim aldiginiz dergide kontak adresleri ve/veya web sitesi adresi olacak. Diger sayilari icin oradan kontak kurmanizi oneririm.
Ali Akyol

Hamit&Ayçin Soygür dedi ki...

gerçekten çok güzel bir dergi.. umarım uzun soluklu olur.. hele küba sayısının, belki geçen sene küba'ya gitmiş olmamın da etkisiyle, tam arşivlik olduğunu düşünüyorum...

Ali dedi ki...

Tesekkur ederim sn.Hamit&Aycin Soygur.. Bir evvelki cevabimda da belirttigim gibi beni dergi ile herhangi bir bagim yok. Derginin o ayki sayisi sadece Kuba hakkinda oldu ve 3 ayda bir degisik ulke ve sehirleri tanitmaktadir.

Adsız dedi ki...

ben derginin roma sayısını görmüş ve çok beğenmiştim ama alamamaıştım geçen gün tesadüfen son sayısını gördüm ve hemen aldım.istanbul hakkında bu sefer.gerçekten muhteşem olmuş.geçen sayıları nasıl temin edebileceğim hakkında bilginiz var mı acaba?

Ali dedi ki...

Sanirim aldiginiz dergide kontak adresleri ve web sayfasi ile ilgili bilgi olmasi lazim.