18 Kasım 2008 Salı

YOL NOTLARI-1

Aslinda "Yol notlari-2" olmasi gerekiyordu ama, birincisine baska isim verince birden baslamak zorunda kaldim..

Bankok dan Loas'a gectim.. ve daha onceki gidislerimde Bangkok'da toplam 15 gune yakin zaman gecirmis olmama ragmen bir suru yeni yerler kesfettim.. Ayrica Loi Krathon festivaline rastlamasi da ayri bir renkti dogrusu... Detaylari dondukten sonra yazarim artik..

Su anda Loas' Luan Prabang dayim... Vientien'den buraya geleli henuz bir kac saat oldu... Vientien'de 4 uzun gun gecirdikten sonra burasi Vientiane'ye gore daha bir sahil kasabasi havasinda ve o kadar zamani pasaport vizesi beklemek icin harcadigimi dusununce kayip olarak gordum o kadar gunu..

Vientiane'de ne yazik ki Vietnam vizesini pasaportumu begenmedikleri icin alamadim.. bir de sansimi burada deniyorum.. buradaki seyahat acentasi gorevlisi daha akli basinda biri cikti, en azindan da iyi ingilizce biliyor, o da sasirdi neden kabul etmediklerine.. aldi pasaportu evirdi cevirdi.. sayfalarina bakti.. sonra da "olmasi lazim ama ben de anlamadim" dedi.. neticede yarin sonucu alabilecegim.. eger olmaz ise rotada ufak bir sapma olacak ama bu arada Vietnam'i gorememek uzecek dogrusu.

Bu arada uzerime aldigim gorevlerin birincisini yapmis bulunuyorum. Sn. Faruk Budak "Asyanin 9 Kapisi' isimli kitabinda bahsettigi ve eger giderseniz Vientien'de ki restoranda kendisi icin de yenmesini istedigi Fish Steak i yemis bulunuyorum :))

Sevgiler
Ali Akyol

Hiç yorum yok: