24 Kasım 2008 Pazartesi

YOL NOTLARI-4

Singapur'dan merhaba

Ama burasi cok sicak ve de Tayland ile Laos'a gore de cok pahali.. sanirim burada bir kac gun gecirip daha tropikal yerlere gidecegim.

Laos'dan ayrilmadan onceki bir kac saatimi tatlarini unutamiyacagim lezzetteki borekler ve kruvasanlar ile kahvalti ederek gecirmeye karar verdim. Ventiane'de cok guzel pastaneler var, hepsi Fransiz somurgesi zamanindan kalan bir miras, hatta sokakdaki seyyar sandoviccilerden cok guzel ekmek arasi sandovicler alip bunu da yine onlarca cesit tropikal meyvelerden yapilan ice-shake ile yiyebilirsiniz. Benim favorim muzlu kahveli olani.. enfes valla.

Ucaktan onceki bir kac saatimi bunlar ile gecirip sirt cantami sirtladigim gibi belediye otobusu ile havaalanina gittim. Her nedense Thai hava yollari once Singapur vizesi sordu, "yok oyle bir sey" dedim, sonra calisma belgesi istedi, "ben calismiyacagim, tatildeyim" dedim, sonra da donus biletini sordu, "e o da yok, canim ne zaman isterse ve nereden isterse o zaman olacak" dedim. Nedense bayagi bir tereddut ettiler chekin yapmakta. Yani Laos'dasin Thai havayollari ile Bangkok aktarmali Singapura gidiyorsun, olmadik isguzarlik yapiyorlar.

Singapurun Little India bolgesindeyim, burasi gercekten her yonuyle bir Hindistan, ve gecenin bir yarisi da olagan ustu sicak, yarin gunduz nasil olacak acaba??

Sevgiler
Ali Akyol

Hiç yorum yok: